Reklamace

Vracení zboží a Reklamace

Nemáte z dodaného zboží radost a chcete jej do 30 dnů vrátit? Nebo je poškozené? Nebo chcete vyměnit za jiný produkt? Je to jednoduché.

Prvním krokem je detailně vyplnit následující elektronický formulář. Díky službě Retino budete mít proces vrácení, výměny či reklamace pod kontrolou od začátku do konce. A jistě Vás příjemně překvapí, jak u nás zboží vyměníte či vrátíte snadno a rychle.

Při výměně nebo vrácení zboží je nutno vrátit nepoškozené zboží, bez známek užívání v původním nepoškozeném obalu.

Vracené zboží řádně zabalte do balíčku a vyčkejte na příjezd kurýra DPD (ohledně domluvení termínu příjezdu kurýra vás bude kontaktovat reklamační oddělení do 24 hodin od přijetí reklamace), který si balíček převezme.

POZOR! Prosíme, abyste zboží nezasílali na dobírku! Zboží nebude převzato.

 

Jakmile se balíček vrátí k nám, zkontrolujeme jej a pošleme buď to peníze za vrácené zboží zpět vám na účet v co nejkratší době nebo požadovaný nový produkt.

 

Reklamace

Na většinu našeho zboží se vztahuje 24 měsíců záruční doby. Náležitosti jsou opět upraveny našimi obchodními podmínkami a zakládáme si na ukázkovém řešení reklamací - veškeré oprávněné reklamace vyřizujeme v co nejkratší době a bez problémů. Nemusíte se bát, že byste na vyřízení museli čekat zákonných 30 dní. Většinu reklamací vyřešíme do 5 dnů.

Poškození zásilky při dopravě 

Velmi výjimečně se může stát, že dopravce zásilku poškodí, případně zásilka dorazí nekompletní. Případný problém s dopravcem vyřešíme a v oprávněném případě škodu nahradíme. Vždy je ale nutné, abyste nás informovali o poškození zásilky do 24 hodin od převzetí! Využijte reklamační formulář - výše. Přiložte fotografie poškozeného zboží.