Právě naskladněnoprozkoumej nové kousky,které k nám právě dorazily.

Reklamace

Vracení zboží a Reklamace

Nemáš z dodaného zboží radost a chcete jej do 30 dnů vrátit? Nebo je poškozené? Nebo chceš vyměnit za jiný produkt? Je to jednoduché.

Prvním krokem je detailně vyplnit následující elektronický formulář. Díky službě Retino budeš mít proces vrácení, výměny či reklamace pod kontrolou od začátku do konce. A jistě Tě příjemně překvapí, jak u nás zboží vyměníš či vrátíš snadno a rychle.

Při výměně nebo vrácení zboží je nutno vrátit nepoškozené zboží, bez známek užívání v původním nepoškozeném obalu.

POZOR! Prosíme, abys zboží nezasílali na dobírku! Zboží nebude převzato.

 

Jakmile se balíček vrátí k nám, zkontrolujeme jej a pošleme buď to peníze za vrácené zboží zpět Tobě na účet v co nejkratší době nebo požadovaný nový produkt.

 

Reklamace

Na většinu našeho zboží se vztahuje 24 měsíců záruční doby. Náležitosti jsou opět upraveny našimi obchodními podmínkami a zakládáme si na ukázkovém řešení reklamací - veškeré oprávněné reklamace vyřizujeme v co nejkratší době a bez problémů. Nemusíš se bát, že bys na vyřízení museli čekat zákonných 30 dní. Většinu reklamací vyřešíme do 5 dnů.

Poškození zásilky při dopravě 

Velmi výjimečně se může stát, že dopravce zásilku poškodí, případně zásilka dorazí nekompletní. Případný problém s dopravcem vyřešíme a v oprávněném případě škodu nahradíme. Vždy je ale nutné, abys nás informovali o poškození zásilky do 24 hodin od převzetí! Využij reklamační formulář - výše. Přilož fotografie poškozeného zboží.